Fall

Jag har insett att jag älskar hösten. Utan tvekan min favoritårstid. Det är så härligt skönt ute utan att det är för kallt eller för varmt. I like. 

I helgen har det varit ganska lugnt. I lördags blev det först lite svampplockning och sedan bio med syster. Vi såg Maze Runner som var ganska jobbig när man inte visste vad som skulle hända. Dock tyckte jag den var bra på samma gång. Det måste ju komma en till, eller hur? Annars blir jag tokig!
Igår åkte jag en sväng förbi Elin som fixade min nya dator. Hon upptäckte att jag kan ladda ner appar och grejer på den. Fancy ska det vara minsann. 

Nej, jag har verkligen inte mycket att säga känner jag. Idag ska jag skriva och så blir det kanske en lite tur tlll Marieberg. Tummen upp!

Hoppas ni har en bra dag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0